penduduk kampung

Saturday, September 17, 2011

bersyukur dengan nikmat yang dikurniakan

ASSALAMUALAIKUM....
Alhamdulillah...setelah menempuh sedikit ujian yang menguji iman dan hati...
akhirnya...walaupun hati masih berkata bahawasanya dugaan akan sentiasa ada dan datang lagi...bersedialah kamu.. ('!,!')...
insyaALLAH...selagi islam itu agamaku..Al Quran itu pegangan ku...mudahan aku dalam lindunganNya...
aku dah dapat umah baru(rumah sewa baru) better lah dari umah kedai dulu...walaupun masih banyak yang kurang...insyaALLAH sikit2 nanti ok lah...keraguan hati aku tetap ada...aku memang dah x percaya ah kat aunty 2....tapi aku kena sebab sekarang aku betul2 terdesak....kalo x..aku x tau nak wat aper...nak ngadu kat sapa pun aku x tau...memang susah giler...aku harap semua akan jadi baik lagi...insyaALLAH...doakan kami selamat kat sini...
aku nak ucap jutaan terima kasih banyak2 kat abg aku...kak timah...mak...abah..dan semua yang beri support kat aku time aku susah..aku terharu sangat....rasa bersyukur sangat2...ALLAH memang sayang aku dan semua...Dia memang adil untuk semua ciptaanNya....terima kasih YA ALLAH...

No comments:

Post a Comment