penduduk kampung

Saturday, December 3, 2011

perut OH perut......

ASSALAMUALAIKUM...

Apa khabar penduduk kampung sekalian...apa cer hari minggu nie? mesty habiskan masa mengemas halaman rumah masing-masing kan?
aku..
aku nak nynyi lagu bangau oh bangau...
sebab aku sakit perut...namun bukan disebabkan nasi mentah kerana kayu api basah...
aku pun x tau apa sebabnya...
dah seminggu kot x reda2....penat aku berkejar ke toilet jerk...huhu...
kamu-kamu x da penawar untuk masalah ini ker??? huhu...
selalu sakit perut leh tahan...ne da x leh tahan..seminggu dah cam nie...nak wat kerja pun susah....ada je yang meragam..ish2...naya den...
herm...
minggu depan aku balik kampung....
kamu-kamu semua jangan lah jeles....hihi...
herm...
semoga hari ahad yang ceria dan menceriakan...
luv u all.....
muah...

No comments:

Post a Comment