penduduk kampung

Wednesday, January 4, 2012

exam week...

ASSALAMUALAIKUM....
Dah lunch lum nie? dah masuk zuhur dah nie....
sekarang aku ada kat library...
dari jam 11 tadi...
rancang nak p kul 10...tapi...
pung pang pung pang...kul 11 baru sampai port kiter orang lepak...
huhu..
apa dah aku stdy?
aku pun x tau nak cakap...bila baca cam aku dah baca....
then bila tengok org stdy sungguh-sungguh nie...
macam banyak lak yang aku x stdy lagi...
huhu....
cam ner nak stdy cam diaorang eak?
aduhai...
apa slek aku nie...
x da mood ker apa nie??
sila lah bantu aku yang tengah buntu?(buntu ker..)
herm...semua orang duk sok stdy...tapi aku....
sampai kan salam je lah gamaknya...
tido?
aku nie memang kaki tido...sampaikan orang dah habis katam 1 buku aq still melepek kat tilam lagi...apa kes???
itu menunjukkan yang aku nie lebih banyak tido dari stdy...
(betul kata cik wan... dy kata muka aku macam orang suka tido sebab pp tembam...herm..iyer ker)

cam ner aku nak stdy nie?
x tau...
banyak slek tol lah sem nie..
1. aku x wat jadual belajar..
2. aku banyak men n tido...buang masa kepada benda2 x berfaedah seperti ber FB, ber tagged, ber blog....eer...("--)...no komen lah...
3. ...... nonsense thing se apa yang aku buat...
4. arrgh.....tolong lah saya....
5. cuti banyak sangat ker...sebab 2 x da feel nak stdy? ha?( x tau lah)

herm...sem nie adlah pengajaran yang x kan aku lupa sampai bila2.... sebab terasa banyak sangat masa yang aku persia-siakan... macam sem honeymoon...herm...
akan aku ambil segala mengajaran ini untuk menjadi lebih baik pada sem hadapan...insyaALLAH... doakanlah yang terbaik untuk aku yerk...

benda dah lepas tu lepas lah...bia kan ia berlalu..masa yang akan datang nie lah yang kita nak hadapi...jadi... teruskan lah usaha...
doakanlah kejayaan aku yerk...
aku akan berusaha untuk baca buku dengan lebih kerap lagi dari pada membaca buku pada alam maya mahupun mimpi...hehehehe....
doakan aku selamat sampai akhirnya....hahaha....
ok lah..nak sambung stdy sat...pas 2 balik...n cuba lah klo leh stdy kat umah...klo x apa kan daya....hati kata nak otak kata x... berserah je lah...kita yang tentukan segalanya...
kuang3....

No comments:

Post a Comment