penduduk kampung

Friday, August 13, 2010

Tak kenal maka tak Cinta...


Assalamualaikum...
salam perkenalan...
Orang kata kalu x kenal maka x cinta...
jadi sebelum terlambat...
izinkan lah saya mengperkenal kan diri saya...
nama saya Nor Haziqah...anak perempuan sulung daripada 6 orang adik beradik dan mempunyai seorang abang dan 4 orang adik...
saya dilahirkan pada tanggal 12 september 1991 bersamaan 3 Rabiulawal 1412...
saya seorang yang berbadan agak berisi(mantap kata orang) tinggi saya 159 cm...
seorang yang banyak cakap juga...
mungkin sikit peramah dan suka bercerita...
seorang yang nakal dan suka berjalan(pada penilaian diri saya sendiri,tidak tahu apa pandangan orang terhadap saya)
saya mempunyai satu minat yang agak obsess..dan orang lain agal cemburu dengan saya..
saya amat meminati watak kartun Mickey Mouse...Kenapa?
sebab ia adalah satu watak yang sangat comel dan menarik...
dari segi sifat wataknya juga menunjukkan ia adalah satu watak yang sangat baik...
menurut kamus dwibahasa Oxford Fajar MICKEY membawa maksud mengusik...
dan saya juga seorang yang suka mengusik...
kegemaran saya..
saya suka warna biru,purple,n white...
minuman kesukaan saya ialah teh ais dan saya suka makanan yang pedas dan sedap...
saya suka melakukan aktiviti outdoor...
saya juga suka membaca buku-buku motivasi dan pakar motivasi yang saya minat ialah Dr.HM Tuah Iskandar al-haj dan Dato Dr.Fadilah Kamsah..
saya juga suka mengumpul barang-barang yang berkaitan dengan mickey mouse seperti stiker,buku,beg,dompet,dan mcam2 lagi..
saya juga mmpunyai satu Mickey yang menemani tidur saya dan ia juga adalah teman saya ketika saya sunyi dan sedih(pelik kan berkawan dengan Mickey)
walau bagaimana pun, saya tetap mempunyai ramai kawan dari seluruh negeri dan berbagai bangsa..(ceh...)
jadi..saya amat suka berkawan dan suka mencari kawan yang ikhlas berkawan dengan saya...
jadi sudi2 kanlah menegur saya...
salam perkenalan buat semua

No comments:

Post a Comment