penduduk kampung

Saturday, March 10, 2012

pengalaman ber ILMU...

ASSALAMUALAIKUM....

ALHAMDULILLAH... tamat sudah aktiviti hari nie...
hari nie ada program di  UNIVERSITI MALAYA, program motivasi dan halatuju PPAKK...
seronok
BERILMU
banyak pengalaman dari senior dan motivator yang boleh diambil sebagai pendorong
RASA LEBIH BERSEMANGAT
x rugi labur kan  Rm2o tuk mendengar ceramah yang bermotivasi

 1benda yang buat saya berfikir dan menjadi persoalan secara personal dalam diri aku...
kalau aku sudah bersuami...sanggupkan dia menjadi pendukung dan pembakar semangat aku untuk terus menuntut ilmu yang ingin aku curahkan kepada anak bangsa?
kalau aku sudah bersuami nanti...bolehkan dia menjadi teman aku kemana saja aku mau pergi untuk menuntut ilmu dunia yang mungkin menjadi panduan hidup diakhirat...
kalau aku sudah berumah tangga... sanggupkah lelaki pilihan hatiku itu berkongsi segala macam benda yang sebelum ini dia lakukan bersendirian dengan aku?

dan jawapan yang aku dapat...
'jangan mengharapkan apa yang orang buat untuk anda tapi lakukan sesuatu yang bermakna untuk orang lain.."

mudahan lelaki pilihan hati aku dapat membantu dan menerima segala kekurangan diri ini...

No comments:

Post a Comment