penduduk kampung

Monday, March 28, 2011

nonsense....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ASSALAMualaikum.....
hari ini saya rasa mcam nak menari,melompat,berlari sejauh 30000000km (nampak no menipunya..hahahaha)...


video
ARARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH......
kenapa lah rasa macam 2 eak....
tension kah? bosan kah? sedih kah?sengal kah?
apakah sebenarnya dah belaku nie?
habaq sikit saya nie????
huhuhuhu....
nak menangis pun ada...
YA ALLAH...apakah ini semua balasan keatas diriku YA ALLAH???
Engkau berikanlah aku petunjuk dan bantulah aku...janganlah Engkau tutup cahaya hatiku YA ALLAH....

eh...kenapa ngan aku nie...sabaq2...bawa bertenang yerk...jangan kalot2... kita nie manusia biasa yang x lari dari melakukan kesalahan...perkara yang lepas itu semua dah lepas...jadikan pengajaran dan jangan diulang lagi kesilapan yang lalu....

kalau ikutkan hati aku nie rasa nak berlari...berlari....berlari...lari.lari...dan lari.....
x pun lapangkan hati agar segala macam rasa ini hilang....huhu..=(..
what I need 2 do...pliz HELP me...!!!!
malunya rasa...tebal muka aku nie...huhu...kalau lah dapat melakukan sesuatu yang boleh menghilangkan rasa hati nie alangkah bagusnya....tapi apa aku nak buat nie...huhu...
rasa sengal sesengal sengalnya...hahahahahahahaha.....
apakah yang biasa dilakukan sekiranya mengalami kekeliruan perasaan?????
saya buntu beb....
buntu habis nie....
perh...
saya rasa sem ini adalah teramat seksanya..
apakah nasib keputusan aku nanti...
baik ker?meningkat ke? menurun ker?
sekiranya menurun,akan ku terima dengan hati yang redha...kerana saya tau kenapa ia begitu...
sekiranya meningkat, ALHAMDULILLAH.... sesungguhnya segala usaha yang dilakukan membuahkan hasil yang baik dan mampu meningkatkan semangat untuk terus maju...

bersabarlah dengan kehidupan dunia yang semakin mencabar ini....tidak ada yang senang untuk menjadi senang, namun tidak susah nak senang,tidak juga nak susah.....

1 comment:

  1. dugaan dan cabaran sering jadi pengiring dalam hidup kita.

    jika hidup ini hanya penih dgn kegembiraan, ianya kurang rencah dan tak bagus utk kesihatan.

    Allah menduga setiap hamba-Nya yg Dia sayangi. Kalu Dia tak sayangkan awak, takde gunanya ngan apa yg awak miliki skrg.

    Pandang semuanya dari sudut yg lain. InsyaAllah awak akan hikmah yg tersembunyi.

    jgn tension2.. wajah yg manis perlu sentiasa manis walaupun berdepan ngan dugaan yg mencabar.

    InsyaAllah. Allah sentiasa bersama awak

    ReplyDelete