penduduk kampung

Saturday, March 26, 2011

Saya Sayang Awak SEMUA...

ASSALAMUALAIKUM....
apa khabar semua?sihat?
harap2 begitulah ye....
saya...sihat...
hari nie hati saya sihat juga...saya nak bagitahu kat semua orang yang saya sayang mereka...

SAYA SAYANG AWAK SEMUA... 
semua orang yang kenal saya...saya sayang awak semua.....tak tersenarai nama yang saya sayang sebab ramai sangat.....tapi saya nak mereka tau saya sayang mereka sangat2....
kepada kawan-kawan saya.... saya nak ucap terima kasih bebanyak sebab sudi jadi kawan saya.... saya tau awak semua kawan2 yang baik...sebab sudi menceriakan hidup saya...menceriakan hari2 saya...saya nak minta maaf sekiranya saya ada membuat anda bersedih atau berkecil hati dengan sikap saya...mungkin saya tidak menyedari kesilapan saya...tegurlah saya sekiranya saya ada terkasar bahasa dan menyinggung perasaan awak semua...
bertaman bunga hati saya bila saya bersama awak semua...


~ABAH~
~EMAK~
~ABANG HAZMI~
~SHAFIYAH~
~ABANG HAMZI~
~SITI HANISAH~
~ADIK HAZLIN~
saya SAYANG kamu semua...kamu adalah keluarga yang terbaik dalam hidup saya...saya sayang kalian semua dunia akhirat...tidak ada apa yang dapat memisahkan kita kecuali dengan izinNya... saya MERINDUI masa berkumpul bersama-sama....gembiranya waktu itu tidak terungkap...walaupun jarak yang memisahkan kita tapi hati kita tetap bersama...ingatlah daku dalam doamu...tidak ada sedetik pun hati melupakan kalian...

~Malina~
~Aleeza~
~ NurunNadiah~
~Alnooraisza~
~Safika~
SAYA amat MERINDUI masa bersama kalian semua...
kenangan bersamamu memang tidak mungkin saya lupakan...
senyuman pasti terukir bila mengenangkan zaman remaja...
dan pasti menitis air mataku tika merinduimu dan mengingati perpisahan kita...
janganlah dilupakan diriku...moga persahabatan kita kekal selamanya...selamanya dengan izin yang Maha Mencintai dan yang memiliki hati kita semua....

~NoorFauzani~
~Dyla~
~chibibi~
~geng A5T1~
kenangan bersama kalian mematangkan diri ini...walaupun hanya sementara bersama kamu semua....tetap meninggalkan rasa rindu dihati ku ini...terima kasih sebab banyak membantu saya dalam meneruskan kehidupan yang jauh berpisah dengan keluarga.... tanpa kalian...pasti semangat saya hilang tika diri ini bersendirian...maafkan kekurangan diri ini....saya tidak mampu membalas segala jasa kalian...hanya doa yang mampu ku pohon agar kalian semua sihat dan berjaya dalam bidang yang kalian jalani... rindu bertamu dihatiku bila melihat rakaman kenangan kita bersama....


~kak Odah~
~kak Mar~
~kak Naziah~
~veronica~
~kak Zeeqa~
~geng Sweet PAKK~
~warga UPSI~
TERIMA KASIH banyak2 kat kamu semua....tidak tertadah,tidak terbentang banyaknya.... saya cukup bersyukur kerana dipertemukan dengan kalian semua.... saya sayang awak semua.... tanpa kamu semua...tidak mungkin saya dapat bertahan dan meneruskan kehidupan disini... kehidupan yang bermacam ragam dan kerenahnya...terima kasih atas teguran,nasihat,bantuan, kerjasama,perhatian dan semua yang kalian lakukan untuk saya...saya amat2 menghargainya....terima kasih yerk...saya rasa bertuah sebab diberi peluang untuk memiliki ramai kakak yang cukup baik.... saya nak minta maaf sekiranya ada sikap dan kelakuan saya yang menyinggung perasaan dan hati....tegurlah sekiranya ada silap yang saya lakukan....


~JEJAKA IDAMAN KALBU,PENAWAR DUKA,PENYERI HARI~
moga dipertemukan jodoh kita.... semoga hari-harimu terus bersinar... walau tidak dipertemukan kita...namun hatiku tetap mendoakan kesejahteraan dirimu....kebahagianmu bersama keluarga tercinta...tiada apa yang dapat mengembirakan hati apabila melihat senyumanmu.... semoga ALLAH memberimu kekuatan dan semangat untuk meneruskan perjuanganmu...aku akan sentiasa bersamamu selagi ada jodohku bersamamu... hanya doa yang dapat kukirimkan agar ALLAH menemukan hati kita.....

saya manusia biasa yang banyak melakukan kesilapan...tidak bisa saya lari dari melakukan kesilapan....saya suka hari -hari yang saya lalui....semoga ALLAH berikan saya kesempatan untuk mengucapkan syukur yang tidak terhingga keran mengurniakan kebahagiaan dalam kehidupan saya.... tidak ada yang lebih mengembirakan apabila bersama orang-orang yang saya sayang.....

salam SAYANG buat semua.....
lagu yang mengiringi perjalanan menulis entri: AKU DAN AIR MATA

1 comment: