penduduk kampung

Wednesday, March 23, 2011

Rindunya...

Assalamualaikum...
lama x singgah sini...dah bersawang dah blog aku nie...
maaf lah.bz cikit...biasalah kehidupan student...
bangun, kuliah, asigment, makan, tido...2 jerk lah ary2...
x da yang best langsung...
hari nie kelas batal...menyirap gak ar..dah dalam bas bru dapat mesej kelas batal...baru xcted nak p kelas....
semlam dah lah 1 hari duk umah...herm...sabo jelah....kalo p kelas x lah terasa boring...
kalo tau minggu nie x banyak kelas...dah lama aku balik kg..huhuhuhu...sedih tol lah...dah berbulan x balik kg nie..RINDU banget kat kampung halaman yang tercinta2... herm klo umah aku dekat kan bagus...tension2 leh lah balik..x da kerja ker..leh lah aku balik tolong mak aku yang sentiasa busy sekarang nie...kesian pulak aku ngan mak aku 2... adik2 semua sekolah..dah x da sapa yang nak tolong dy...minggu lepas adik2 aku cuti seminggu... ada gak dapat ringan kan kerja dy...sekarang nie dah x da nak bergayut lama2 ngan kekasih hati aku yang sorang 2...klo cakap 5 minit dah nak p wat kerja...ye lah bisneswoman lah katakan....huhu...semoga mak dapat mencapai cita2 mak yer...akak doakan mak selalu....yang penting mak sihat dan ceria selalu...
masa adik2 aku cuti,ada gak kawan nak berskype ker,berkomen kat fb ker, ada gak orang aku nak kaco pagi2 klo x da kelas..ada gak reporter aku keadaan kat kg..huhu...memang rindu banget kat adik2 aku yang kesengalan 2...hahaha...nie semua pengaruh abng macho aku sorang tu...disebabkan kesengalan dy lah adik2 dy jadi sengal...hahaha..x da lah gurau jerk...jangan marah yerk abg macho...hihi..
adik2 aku  lah penyeri hidup aku...kalo masa kecik2 dulu bukan main x suka aku kat dy orang...ye lah masa 2 x matang lagi..sekarang dah besar..baru rasa bersyukur sebab ALLAH bagi adik2 yang boleh jadi kawan dunia akhirat...memang best ada adik2 mcam dy orang...huhu...akak doakan kamu semua berjaya dalam pelajaran dan bidang yang korang ceburi...akak minta maaflah yerk kalo akak x menjalani tanggungjawab yang sepatutnya...huhu...terharunya saya...hahaha...nak touching2lak...dah2...
kalau hati dah rindu,apakah ubatnya...kalo hati dah sayang, apakah penawarnya...ngeiiiiii...buntu....rindu giler kat kamu semua.....SAYA RINDU AWAK !!!!!!!!!!.............
ADIK-adik yang ceria....

nie lah adik BONGSU kami...dy lah antara kami yang paling nakal...klo nak dibandingkan dengan aku lah...hihih...rindu kat celoteh budak nie....
aq dah x tau nak cakap aper...rindu sangat kat adik beradik aku nie...masa yang palin best ialah bila ada bersama2 mereka semua...
13-3
kua jalan2 ngan sepupu2 ku ke KL...berjalan2 penatkan kaki..huhu..boleh lah wat ilangkan tension ....huhu...
jalan-JALAN penatkan kaki...=p


hai hati...
jika kau rindu,
sampaikanlah rindumu pada angin lalu,
agar rindumu sampai kepada kekasihmu hati...
hai rindu...
kenapa engkau bertamu di hati,
seksa jiwa yang merindu,
mengapa tidak kau biarkan masa berlalu...
hai masa,
mengapa lambat kau berlari tika hati merindu kekasih,
mengapa pantas pula kau berlari tika hati bertemu untuk meluah rasa...
hai kekasih...
maafkan aku jika hati merinduimu setiap masa...
tidak dapat ku halang hati untuk terus merinduimu...
biarlah masa berlalu...
akan ku selalu sampaikan pada angin lalu akan rinduku padamu...
semoga engkau terima rindu hati ku kekasih...
YA ALLAH...
Engkau pertemukan hati kami, perkuatkan iman kami, permudahkan urusan kami...
agar kami dapat menjalani kehidupan didunia yang fana ini di jalan yang benar dan lurus...

herm...aku x da idea dah nak tulis...aku nak p kuar print jap....harap2 kelas petang nie x batal lah..klo x aku rasa nak bako jerk...hihi...
insyaALLAH...klo ada masa aku cuba ceriakan blog aku yang x baper nak ceria nie...maaflah...orang x da darah seni ....macam nie lah gamaknya...hihi..
c u guys...miss u beb...=)

2 comments:

  1. relek.. utk jadi anak yg baik tak semestinya kena berada di sisi org tua setiap masa. tapi kita kena banggakan mereka dgn kehidupan awak yg cemerlang

    ReplyDelete
  2. insyaALLAH... i will do da best in my life....

    ReplyDelete