penduduk kampung

Friday, April 1, 2011

EveRy Long DaY 2 dAy 2gather...

 ASSALAMUALAIKUM....
apa khabar semua...
semoga baik2 sahaja...
jangan sedih2, moody2...
senyum selalu yerk...
macam saya...
<---< comelkan saya senyum....
hihihi....



Walau macam mana susahnya cabaran yang kita hadapi..
seberat mana pun tanggungjawab kita,
sehebat mana pun halangan yang di hadangi....
semoga kita kuat untuk menghadapinya yerk...
selagi hati kita tetap dalam ISLAM...
ALLAH akan sentiasa disisi hambaNya yang bersyukur dengan dugaan dan ujianNya...

Biarkan orang lihat dengan wajah yang senyum,
walaupun sebenarnya...sedalam dalam hati sedang menangis,
janganlah sekali membuatkan orang rasa bersalah dengan sikap dingin kita,
namun begitu janganlah kita memendam sendiri...biar kita luahkan....
luahkan pada sapa jerk...
janji keep in touch dengan rahsia masing-masing...
x g2???

herm...
penat...
juz the word yang terluah...
apa yang penat? macam2 yang berlaku...
debaran hati nie x berhenti2....
sabao jelah...
dari satu,satu kejutan demi kejutan yang datang....
x suka betul...
menyirap darah jerk....

1st thing,pasal rumah sem depan...
dah setel lum??
tah lah selagi x sampai masa selagi 2lah, berdebar jerk....
1 day,kami kuar umah juz tuk deal sal umah sewa...
sabo je lah...
pening kepala aku nie...dengan yang macam2 ragam lagi 2...
len yang dirancang lain yang di jadi...

siapakah sweet girl nie???
tah aku pun x kenal...hihihi...
then, masa kami ada temu janji ngan aunty tuan umah...kami tungu kat salon dy...
masa kami tunggu 2, seorang uncle maybe suami aunty 2 n seorang girl datang...masa mula2, 2 agak sombong gak girl nie...
mugkin x kenalkan...biarkan lah kan x kan nak over2 usik lak...
kan nangis...
tanya nama x jawab...tanya dalam BI x jawab...alamak... chinese girl lah...aku nie x reti bahasa cina..mana aku nak tanya....hahaha...biar je lah...
pas2, budak nie lari ikut uncle tadi p belakang salon...
then,uncle 2 kuar...girl nie tinggal...
kat salon 2 ada sorang kakak cina...dy yang jaga kedai 2...dy suwuh kami tunggu jap...aunty 2 ada kerja cikit...kami pun tunggu...
tiba2 girl nie datang n bagi gula2...speaking cina...manalah aku paham...dy hulur aku,aku amik je lah kanmenangis pulak...Thank,girl...u so nice....thank you...=)...girl 2 pun senyum... peramah gak...
then,kakak 2 datang bawak buku suwuh tengok2 sementara tunggu aunty...
buka bahasa cina, ingat kami paham ker?? hahaha...makanya tengok gambar jelah...senget tul lah...
dekat setengah jam aunty x datang...girl comel nie lah yang menemankan kitaorang...
nasib baik budak nie peramah...duk kaco kami...hahaha....comel sangatlah...
pandai dak nie...pandai amik gambar...paham english...sebab kalo kami cakap malay,dy diam...kali cakap english baru dy balas balik...tapi in cina lah...hahaha...kami masing2 x paham...layankan ajerlah....
dah dekat 1 jam...uncle 2 datang balik....dy kata aunty bz...dy suwh kami p tempat aunty 2..kami pun p lah...
yang sedihnya kat sini...masa kami nak kuar salon 2..muka girl 2 sedih betul..sian aku tengok...dy x bagi kami balik....tapi dy x nangis...mungkin terkilan kot...kawan2 dy yang sengal nie dah nak blah....
watever pun...she is very nice n sweet n cute....she like 2 smile... walaupun dy tau kami x paham apa yang dy cakap..tapi dy setel cuba bagi kami paham...n boleh memahami apa yanag kami cuba bagitau kat dy...
so sweet... I hope,she will be a good girl...
gambar yang girl 2 amik...bergoyang...coz pas dy amik jerk terus dy melompat... so cute...

senget pulak...

penat aku pose...x jadi lak gambar nie...huhu...

tapi x semua gambar yang x jadi...banyak gambar candid yang dy amik...comel sangat...salah 1 nya yang kat atas nie...hihi...saya dah edit cikit yerk...
aper pun..the girl so sweet n kami lupa seketika dengan masalah yang membelengu kami masa layan dy...
hihihi...betullah kata orang...kalo kita ada budak kecik nie boleh wat kita hilang penat dan stress bila melihat telatah mereka... x sabar pulak nak ada anak...hahaha....berangan pulak...

Then....
aku sambung sok okey??
nak p membasuh baju...hahahaha....
see 2 guys...
love u..
hilang masalah seketika bila berada kat sini....



No comments:

Post a Comment