penduduk kampung

Thursday, April 14, 2011

The Queen Of Caterpiller...

ASSALAMUALAIKUM....
apa khabe semua?
saya harap sihat2 hendaknya...

hari nie hari yang sangat x baper best...cepat betul masa berlalukan? bangun pagi,duk2 men game tau2 dah kul 10...pastu, p mandi...kemas2 bilik, tau2 dah masuk zuhur...kuar p makan,lepak2...tau2 dah kul 4 petang... baring2 jap, tau2 dah maghrib...huhu...duk2 menghadap fb,tau2 dah kul 12... perghhhhh.... nothing kot.... kata nak exam....x stdy ker? huhu...mestylah..... tak...hahah...eh..eh.. aq stdy ok...stdy muka buku...huhu...
xcely...saya nak citer pasal semalm...
semalam hari rabu 13 april 2011..telah diadakan kejohanan olahraga bagi julung2 kalinya diadakan oleh pelajar krusus olahraga UPSI...memang meriah...best n bosan pun ada....namun2...saya nak bagitau nie... group saya adalah group yang menguruskan kejohanan tersebut...So agak banggalah walaupun aku bukan pengarah program...
dan yang sedih nye kami cuma dapat 1 emas jerk...kelakar lah...grup E, 13 emas...memang x leh bla beb... x da apa yang dapat dimalukan...sebab memang grop kiterorang x da budak dari sains sukan yang memang dah etlit cam grup E 2....jadi kami hantar wakil sekadar memenuhi syarat jerk... tapi aku nak ucapkan tahniah kepada atlit grup A..sebab dah cuba wat yang terbaik...kita menang bermaruah....
aku masuk sukan aper?
hahaha....aku??aku dah memang atlit..malas nak masuk aper2...bagi peluang kat stdent lain menyerlahkan bakat mereka...(ayat nak kena lempang sey)
tapi...aku nak bagitau nie jangan mwnyirap pulak...
masa acara perbarisan 2 aku ada amik bahagian...bukan sebagai ahli perbarisan biasa2 okey... aku jadi MASKOT....hahaha....memang dahsyat lorh...aku lah satu-satunya maskot perempuan...grup2 lain semua lelaki...
kenapa saya menawarkan diri jadi maskot?
sebab saya suka tengok maskot masa kecik2 dulu sampai lah sekarang...x kisahlah aper pun...kalo jumpa maskot aper2 mesty saya teruja...pernah sekali makan kat KFC, TM...kat situ diadakan majlis tuk kanak-kanak khas(kot) n ada lah chiky..pergh comel giler...n d sebabkan itulah saya suka...
masa kuar nak perjalan dari bilik persalinan...saya dah jadi tumpuan...memang malulah...tapi nasib baik saya pakai speck...klo x memang malu tahap x tau nak cakap aper lah...hahah..
memang best..jadi perhatian...dah macam wakil rakyat aku rasa...huhu...mana x nya...semua nak bergambar ngan saya....
"wah comelnya..."
"cute beb..."
"aper nie? semut ker?...oh caterpiller...comelnya..."
"nak gambar ngan caterpiller..."
"cantik...."
pergh...wat rasa kembang n teruja....hati berbunga2...
best kot...(jangan jeles yerk...)
n kami dapat tempat ke-2 perbarisan terbaik....hihi...sebab THE QUEEN OF CATERPILLER yang comel nie...walau pun x dapat 1st place..kami tetap puas hati...
comel mana caterpiller 2 pun aku x tau...sebab aku x jumpa n x nampak...
x da gambar yang dapat saya tunjukkan kat entri kali nie...sebab saya x da amik gambar...e2 yang sedih 2..tapi x per...besok saya usha budak2 yang mengambil gambar 2...
sabo yerk..
oklah...
kita tangguhkan mesyuarat kita hari nie..
salam....(^^,)

2 comments:

  1. haha,,,tapi tak seksa ke duk dlm maskot tu??? ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  2. bukan maskot yang cam chiky KFC2...kalo 2 mati lah jawabnya....
    maskot padang jerk...

    ReplyDelete