penduduk kampung

Wednesday, February 9, 2011

campur semua sekali= selamat maju jaya...('-;')

Assalamualaikum dan selamat pagi semua....
semoga sinar cahaya yang menyinar dapat menerangkan hari kita semua....
Alhamdulillah..bersyukur sesangat sebab dapat menikmati hari ini walaupun trafik yang teramat sesak kat pala otak aku nie....kadang2 terasa tension dan rasa nak menari dan menyanyi...tapi x per lah itu semua lumrah kehidupan..ada kadang kita ok dan ada kadang kita rasa give up...itu lah sebabnya ALLAH kurnia kan kita akal untuk berfikir dan hati untuk kita bersabar.....
kelas start kul 10...tapi aku bangun awal sebab x leh tido...kul 4 pagi dah terkebil2...herm...mungkin sebab asgment yang berlambak dan masa yang terus cepat berlari meninggalkan aku sehinggakan aku tidak mampu untuk mengejarnya...
masa2 cam nie, teringat lah betapa bestnya zaman kanak2...
x yah pikir macam2...dalam pala otak nya cuma pikir main,makan, menangis,tido,explore apa yang ada kat depan mata... teramat2 lah bestnya....
masa cuti TBC(tahun baru cina)...agak lah kurang best kerana negeri kesanyangan mengalmi hujan dan banjir yang agak teruk dibeberapa kawasan sehingga kan sambutan TBC agak x meriah...walau cam ner pun ada 1 hari aku p hang out ngan GENG SAZAMAN walopun x cukup geng kami tetap memeriahkannya....hihi...



setelah beberapa hari duk kat kolej nie....semakin cepat pulak masa meninggalkan aku...x terasa masa berlalu...mcam berpecut lak masa nie sambil melambaikan tangan kat aku yang teramat jauh kebelakang...banyak yang x setel lagi nie....YA ALLAH Engkau permudahkan lah urusanku...mudahkan lah bagi ku untuk mengurus segala ujian dan cabaran ku....permudahkan lah segala urusan ku.....
masa nie terasa teramat2 lah bersalah pada rakan seperjuangan...rasa macam tidak bekerjasama dalam menyelesaikan misi yang diamanahkan..huhu...YA ALLAH betapa lemahnya hambaMu ini....Engkau kuatkanlah iman dan hatiku YA ALLAH agar aku tetap teguh dalam memperjuangkan ibadah ku... AMIN....



laporan cuaca MicBam >keadaan menjadi x tentu arah...segalanya bersimpang siur...lampu trafik rosak dan keadaan tidak dapat dikawal...awan mendung berarak laju..angin sejuk meniup kencang....perh...dahsyat....semoga keadaan ini tidak berterusan.....

No comments:

Post a Comment