penduduk kampung

Sunday, February 6, 2011

sleeping princess...

assalamualaikum semua....
Alhamdulillah sampai gak saya kat kolej kesayangan nie setelah bercuti selama seminggu...
walaupun hanya seminggu jerk dan x puas bercuti tapi apakan daya lumrah menuntut ilmu begitu lah....
cuti TBC(tahun baru cina) yang x baper meriah tahun nie mungkin disebabkan keadaan cuaca yang x berapa best sebab pada awal cuti tue hujan x benti-benti...dan menyebabkan beberapa kawasan di johor dilanda banjir yang agar buruk apabila dilaporkan oleh beberapa pelapor cuaca....
tapi teramat-amatlah bersyukur kerana kawasan daerah aku x dilanda banjir dan keadaan masih boleh dikawal....
pengalaman cuti TBC kali nie mmg x kan aku lupakan...walaupun hanya sekejab jerk aku n my geng kuar masa besday Liza...tapi mmg ta best lah...
cuti yang agak padat jadualnya...dan asgment x sentuh langsung...huhuuh...makanya minggu nie agak penat mungkin sebab nak siapkan segala asgment yang berlambak nie...
semoga ALLAH permudahkan segala urusanku...Amin...
sepanjang perjalanan balik tadi...jalan dari ayer keroh ke sermban jem...banyak betul kenderaan...semua dah kena balik kepada tugas masing2 yang ditinggalkan untuk sementara....dan sepanjang jalan tu lah aku tidur...perh...kenapa??? aku pun x tau...sampai2 jerk kolej letak beg..kuarkan bantal dari almari...n tidur terus...dekat 2 jam tidur my dear mak call..siap kena marah lagi sebab x call bila dah sampai..huhu...dahsyat tol...dynya x nak balik kolej sampai cam 2 sekali...nie lah 1st time aku jadi sleeping princess..huhu..kelakar betul...kepala otak aku pun dah naik pening jerk nie...tido 1 hari...
berat hati aku nie... xtau lah kenapa....Semoga ALLAH kuatkan semangat dan hati aku...
n sekarang aku nak kena wat asgmnt....hehehe....

No comments:

Post a Comment