penduduk kampung

Saturday, February 19, 2011

tidak sihat pulak....

Assalamualaikum.....
herm2...
apa khabar ari nie?semua sihat?
herm2...
aku x baper sihat lah...
start from yesterday, sakit tekak...
bangun pagi tadi...hidung tersumbat...
perh...!!! rasa nak pam2 guna pam tandas jerk idung nie...
habis aku golek2 kat katil yang x baper nak besar nie....
dah lah inhaler aku ilang...tah mana aku letak...malam semalam tidur aku pegang...
dah mcam aper dah...then cari2, ada kat bawah katil...tanpa berfikir panjang...aku amek dan tenceh kat idung nie....namun x da kesan langsung...sebab idung tersumbat...
MAK...!!!!!!!!!!!!! time2 cam nie....memang rindu giler kat mak...klo kat umah leh manja2 ngan mak...huhu..nty mak akan wat lauk tengah ary sup ayam..perh sedap nya....n mak akan suwuh cari ubat kat peti ais...klo x gak mak akan tanya nak p klinik x....kompom aku x nak p klinik...hahaha...klo demam mak x marah2...hihiihi..nakal anak mak nie....
disebabkan x da yang nak menjaga aku...maka aku terpaksalah bangun dan masak air tuk wat susu panas...wat kasi slow sikit flu nie...banyak asgment aku nak siapkan...esok dah lah line tenet nie x da di sebab ada pilihan raya MPP....n minggu nie banyak asgment nak kena hantar...sabo jelah....siap kena berforum lagi ary khamis nie...aduh...pengsan lah aku cam nie...
disebabkan hanya susu panas n biskut kering jadi menu sarapan hary nie..x da seleralah pulak...tapi sian lak kat susu 2,dah wat 1 cawan besar..2 yang x leh bla 2...terpaksalah aku minum gak... mula lah wat asgment yang kena hantar sok...tapi baru nak mula...pening kepala....perh...mengada tol lah...kuatkan lah diri sikit...tapi x leh..nak wat cam ner kan...duk layan lagu...sambil mencari saki baki maklumat yang x baper paham nie...juz copi n paste jerk..nty ada mood aku bacalah...
time2 ngah layan...aduh cik bomba nie col lah pulak..mesty nak tanya sal bayaran ahli briged...dah lah aku x wat lagi....
n kompom suara aku cam ayam demam..hahaha...lantak lah...
habis dah berpeket2 tisu aku....tapi x habis2 lak cecair kat hidung nie....dah lah x da stok ubat....stok duit aku pun dah ranking low tahap bawah sekali... ibunda tercinta ku bz di kg....duit bantuan PtPtn 2 pun dah x da....perh...aku nie boros ker???....x lah...aku guna tuk keperluan...masalahnya keperluan meleihi bajet....herm..cam 2 plak...sabo jelah...
malam nie lak nak ada discusion...perh2....hai hidung, hai lah tekak,cepat lah kamu sihat yerk...saya banyak kerja nie nak siapkan klo berterusan cam nie...leh migrain+sawan+penyakit2 yang x berkaitan.....ish,jauhkan lah.....semoga cepat sihat yerk...princess mouse+ cik siput+.....eh cam 2 plak...aper2 lah....layankan ajer...orang yang berpenyakit flu mmg sengal otot+sengal otak...hahahah.....
semoga cepat sihat dan dapat menjalankan kerja anda dengan jayanya...dengan itu laporan cuaca dari MicBam sampai ke penghujungnye....jaga lah kesihatan anda semua...cuaca x baper nak bagus sekarang nie...mungkin perubahan musim yang x menentu....sekian...




No comments:

Post a Comment